Consultanta
Implementare
Integrare
Servicii post-vanzare
Mai mult decat software CRM
De unul singur, un software CRM nu va va mari vanzarile, scadea costurile sau imbunatati relatiile cu clientii. In cel mai bun caz veti avea un sistem de administrare al contactelor foarte scump. Multi fac greseala de a privi CRM in termeni de software, insa modul corect de a analiza un astfel de proiect este in termeni de strategie de afaceri a companiei.
Pentru a putea valorifica la maxim un sistem CRM, e necesar ca acesta sa fie centrat pe procesele de business ale companiei, sa tina cont de specificitatile afacerii si a pietei in care activeaza. Solutia CRM trebuie sa permita adaptarea din mers la schimbarile inerente ce intervin in evolutia oricarei organizatii.
Definirea unei strategii CRM implica intreaga companie si incepe cu stabilirea obiectivelor, a metodelor de lucru si a modalitatilor de control pe care organizatia doreste sa le implementeze. Implementarea unui software CRM poate incepe abia cand aceste cerinte au fost indeplinite.
Un alt aspect important in succesul unei implementari este rata de adoptie a sistemului de catre utilizatori. Un training adecvat in folosirea sistemului este necesar pentru a asigura folosirea corecta si constanta a sistemului si a procedurilor de lucru de catre toti angajatii companiei. De asemenea, explicarea motivelor si a obiectivelor acestui proces la nivelul intregii structuri ierarhice este necesara pentru asigurarea succesului intregului proiect.
Liquid CRM ofera servicii complete de consultanta,implementare si training adaptate nevoilor si obiectivelor concrete ale companiei, asigurand in acelasi timp servicii de suport si monitorizare astfel incat sa puteti genera rezultate pozitive ca urmare a implementarii CRM.
|
ConsultantaIn 2010 agentia Gartner (www.gartner.com) a publicat un studiu denumit “Trei pasi pentru crearea unei strategii CRM”, menit a ajuta managerii implicati in procesul de implementare al unei strategii CRM in cadrul companiilor lor. Conform acestui studiu, procesul de creare a unei strategii CRM trebuie sa se desfasoare in 3 pasi. Citeste mai mult >>> |
|
ImplementareAvand in portofoliu o diversitate de produse, ne permitem sa ramanem impartiali privitor la solutia pe care v-o oferim. Pozitionarea noastra are in vedere nevoile companiei dumneavoastra si cautam sa va oferim solutia CRM care se aplica cel mai bine acestor nevoi, spre deosebire de alti furnizori care vor incerca sa va convinga ca produsul lor poate fi modificat in asa fel incat sa acopere si nevoile companiei dumneavoastra. Citeste mai mult >>> |
|
IntegrarePentru a asigura succesul din punct de vedere business al implementarii unei aplicatii CRM, este necesar ca aceasta aplicatie sa nu functioneze izolat, ci ca o parte din intregul business. Citeste mai mult >>> |
|
Servicii post-vanzareColaborarea noastra nu se va incheia odata cu livrarea produsului deoarece o strategie CRM este un proces in continua evolutie. Suntem permanent la dispozitia dumneavoastra pentru a va oferi servicii de training, suport, mentenanta si dezvoltari suplimentare. Citeste mai mult >>> |